Odpowiedzi

2010-03-15T22:35:32+01:00
Gadu gadu (tzw.gg) - komunikator służący do porozumiewania się osób z różnych miast. ten komunikator jest darmowy więc jest bardziej opłacalny niż rozmowa przez telefon.
2010-03-15T22:35:40+01:00
GG- BARDZO DOBRY KOMUNIKATOR. MOŻNA W NIM SIĘ POROZUMIEWAĆ . POLECANY JEST DLA WSZYSTKICH OSÓB.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T23:12:19+01:00
Opera :
Opera jest szybka jak błyskawica. Funkcje zabezpieczeń gwarantują ochronę przed niebezpiecznymi witrynami.Stylowy wygląd i intuicyjna budowa to kolejne elementy zapewniające doskonałe wrażenia podczas korzystania z Internetu.
Mozilla Firefox :
Dzięki bezpieczeństwu, stabilności, wydajności i wielu innym cechom, Firefox jest idealnie dostosowany do Twojego sposobu przeglądania.
Tlen:
Darmowy komunikator, rozmowy tekstowe, głosowe i wideo, rozmowa z innymi protokołami (XMPP, GG), szyfrowane rozmowy tekstowe głosowe i wideo, tlenofon - tanie rozmowy z całym światem, przesyłanie obrazków i plików, graficzne awatary i wesołe emotikony, archiwum wszystkich rozmów.