Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:33:27+01:00
Ba 2+ + 2OH- + 2H+ + S2- ----> Ba 2+ + S 2- + 2H2O
2OH- + 2H+ -------> 2H2O / :2
OH- + H+ -------> H2O

np. to 2+ to powinno być na górze tylko po prostu tu się nie da tak zrobic
zadanie jest zrobione na 100% dobrze:)
pozdrawiam
9 3 9
2010-03-15T22:33:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zapis cząsteczkowy
Ba(OH)2 + H2S ---> BaS + 2H2O

zapis jonowy
Ba(2+) + 2OH(-) + 2H(+) + S(2-)----->Ba(2+) + S(2-) +2H2O

skrócony zapis jonowy
2H(+) + 2OH(-)------>2H2O
6 3 6
2010-03-15T22:36:45+01:00
Zapis jonowy

Ba2+ + 2(OH)- + 2H+ + S2- ---> Ba2+ + S2- + 2H2O

skrócony zapis jonowy
2(OH)- + 2H+ ---> 2H2O
jakieś pytania to pisz na pw
3 2 3