Odpowiedzi

2010-03-15T22:42:48+01:00
- utrzymywanie pokoju , zapobieganie konfliktów
+ rozwijanie wspolpracy narodowej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:44:52+01:00
- utrzymanie pokoju i współpracy na świecie
- likwidowanie sporów międzynarodowych na drodze pokojowej
- utrzymywanie jawnych stosunków międzynarodowych
- przestrzeganie sprawiedliwości
- przestrzeganie wszelkich zobowiązań wynikających z traktatu założycielskiego organizacji
2010-03-15T22:45:44+01:00
-Utrzymywanie pokoju na świecie , oraz popieranie międzynarodowej współpracy.
-likwidowanie sporów międzypaństwowych na drodze pokojowej
-rozwijanie współpracy międzynarodowej