Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T22:46:56+01:00
Glicerol - C3H5(OH)3
masa wegla = 12u
masa wodoru = 1u
masa tlenu = 16 u
a wiec
mO=3*16=48u
mH=5*1+3*1=8u
mC=3*12=36u
48:8:36/:4
12:2:9

dasz najj
6 4 6
2010-03-15T23:27:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Glicerol - C3H5(OH)3
mC=12u
mH=1u
mO=16 u
mC : mH : mO = 3*12u : 8*1u : 3*16u
mC : mH : mO = 36 : 8 : 48
mC : mH : mO = 9 : 2 : 12


3 5 3