Odpowiedzi

2010-03-15T22:49:43+01:00
Napisz jak się rozpoczęła, o której godzinie, kto z kim grał, jak przebiegała gra i jak się zakończyła.
2 2 2
2010-03-15T22:50:01+01:00
No piszesz kto brał udział w grze, jaka to była gra, kiedy się odbyła, na czym polegała, przebieg gry (kto prowadził itd.) a potem kto wygrał no i masz ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:59:49+01:00
Napisz:
* kto grał.
* ile grał.
* w jaką grę.
* kto wygrał.
* kto przegrał.
* na czym polega.
itp. ;)