Kto mi przeklumaczy te slowka tak pozadnie pokoleji daje 25 pkt
prosze o szybka odpowiedz

raised , mend , wear out , countles , rubbish , capmaign , aim , can , entirely , in the first place , ordinary , ahead , brick , brilliant , tyre , several , printer , chamber , attemp , allow , valuable replica , surface , resources , dye , stylish , self-propelled - force , useful , sophsticated , possibilites , damage , endless , fullscale , bottle - top , put into practice , replace , shut , simplify , vehicle , vaccination , unnamed , sleep-walker , passer by , crame inventor , science fair , properly , recycled , cleaf , blind , disabled , glove , transalate , appear , recover , strenght , adrantage? , workout , enemy , dots

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T23:08:34+01:00
Raised - wychowany
mend - cerować
wear out -wyczerpywać
countles - niezliczony
rubbish - śmieci
aim cel
can - móc, umieć, potrafić
entirely całkowicie
in the first place - na pierwszym planie
ordinary - zwykły
ahead - nprzód
brick - cegła
brilliant - brylant
tyre - opona
several - kilka
printer - drukarz
chamber - izba
attemp - zamiar
allow - umożliwić
valuable replica - cenna replika
surface - powierzchnia
resources - zasoby
dye - barwa
stylish - stylowy
self-propelled - force - samobieżna moc
useful - przydatny
damage - strata
endless - niekończący się
fullscale - pełna waga, podziałka 1:1
bottle - top - szczyt nadwagi?
put into practice - umieścić w zwyczaju, praktykować
replace - zastępować
shut - zamykać
simplify - uprościć
vehicle - pojazd
vaccination - szczepienie
unnamed - nie nazwany
sleep-walker - lunatyk
passer - wróbel
science fair - zadowalająca, właściwa nauka ?
properly - właściwie
recycled - z recyklingu
blind - ślepy
disabled - uszkodzony
glove - rękawiczki
transalate - tłumacz
appear - występować
recover - wyzdrowieć
strenght - mocny ?
advantage - zaleta
workout - opracowywać
enemy - wróg, przeciwnik
dots - dwukropek, kropki


Trzech nie wiedziałam.
1 1 1
2010-03-15T23:16:29+01:00
Wzniesiony
naprawa/cerować
zużyć
niezliczonych
smieci
kampania
cel/adresować
umieć,potrafić
całkowicie
na pierwszym miejscu
zwykły
przed
cegła
genialny
obręcz/opona
poszczególny/kilka
drukarka,drukarz
komora
próba
pozwolić
cenna replika
powierzchnia
zasoby
farbować(włosy)
stylowy
samobieżne życie
przydatny
zaawansowane/wyrafinowane
realne możliwosci
szkoda
ciągły
pełna skala
górna półka(?)
zastosować w praktyce
zastąpić
zamknąć
uproszczenie
pojazd
szczepienie ochronne
bez nazwy,anonimowy
lunatyk
mijać
crame(?)wynalazca
naukowa uczciwosc
odpowiednio
z recyklingu
cliff-klif
slepy
niepelnosprawny
rekawica
translate-tlumaczyc
objawiać się
odzyskać
siła
advantage-zaleta
wypracowanie/zrealizować
wróg
kropki