Matematyka z plusem 3:

(dział:BRYŁY,temat:Stożek)
Zad.1,2,3,4/str.177
Zad.5,6,8,9/str.178
Zad.10 i 11/str.178 (dodatkowo)

[treści zadań i obrazki w załącznikach] : )
PS.Bardzo proszę o rozwiązanie zadań, WAŻNE, pierwszej osobie daje "NAJ" oraz 5 gwiazdek!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T00:27:27+01:00
2010-03-16T00:31:57+01:00
Rozwiązanie w załączniku

4)
a) dwukrotnie
b) czterokrotnie
c) 27 razy
d) zmniejszy się 2 razy






133 4 133