Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T23:10:05+01:00
Nauka w klasie o profilu matematyczno-informatycznym może nam w przyszłości przynieść wiele korzyści.
Dzieki znajomości pojęć matematycznych i umiejętności korzystania z nich,możemy czuć się pewniej w świecie,w którym rządzą liczby.Również połączenie matematyki i informatyki pomoże nam w zdobyciu ciekawej pracy,do której będziemy mogli wykorzystać całą swoją wiedzę w tym zakresie.
Ponadto dzięki nauce w takiej klasie możemy rozwijać swoje zainteresowania,w obu tych dziedzinach razem,czy też osobno.
2010-03-15T23:11:04+01:00
Matematyka i jej kierunki to bardzo trudne ale opłacalne kierunki.W zyciu codziennym matematyka nas otacza.Kiedy bierzemy kredyt sa procenty,kiedy kupujemy art spozywcze wartosc ich skł. wyrazana jest w procentach.Jeżeli uczymy sie na profilu który jest matematyczno przyrodniczy mamy wiele koryści np.W przyszłosci łatwiej nam bedzie znalesc prace,łatwiej bedzue się żyło znając matematykę np.chcesz obliczyć ile bedzisesz płacić odsetek w banku i co klapa...Nie bez powodu matematuyka jest królowa nauk.