Odpowiedzi

2010-03-15T23:09:04+01:00
-,,bez-tęsknota''- brak tęsknoty do osoby, do ktorej cos czujemy i powinnismy za nia tesknic
-,,bez-myślenie''- stan psychiczny, w ktorym jestesmy wylaczeni ze wsiata, nie myslimy o niczym nawet o tym co sie z nami dzieje w danej chwili
-,,światło-cień''- cien rzucany przez swiatlo sztuczne, cos przygnebiajacego i dolujacego
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T23:17:45+01:00
Bez-tęsknota - stan, w którym się nie tęskni
bez-myślenie - stan, w którym się nie myśli
światło-cień - granica między światłem, a cieniem.


Ja tak miałam.
11 2 11