Jaka postać została tu przedstawiona?
(1882-1945)-amerykański polityk, prawnik, działacz Partii Demokratycznej. Od 1910 senator, 1913-1945 zastępca sekretarza do spraw marynarki, 1928-1932 gubernator stanu Nowy Jork, 1933-1945 czterokrotnie wybierany na prezydenta USA.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • OSER
  • Początkujący
2010-03-15T23:24:43+01:00
2010-03-15T23:25:32+01:00
Chyba Franklin Delano Roosevelt, ale nie ręczę głową. :D