Odpowiedzi

2010-03-15T23:57:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T00:51:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Fe + S---->FeS
1mol S-------1mol FeS
10 moli S------xmoli FeS
x=10moli FeS
Powstanie 10 moli FeS