Odpowiedzi

2010-03-16T07:21:12+01:00
Sprzedam paczkę zapałek. Sprawdziłem je- wszytkie działają


Najfajnieszą gwiazdą na świecie jest Słońce, bo oświetla całą Ziemię. Niech dadzą z nim plakat!
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • halk
  • Początkujący
2010-03-16T08:35:19+01:00
Kocham STOP Całuję STOP Tęsknię STOP Przyjeżdżam STOP Babcia
.. . . . . . . . . . . . . ... . .. .... . . .. . .. . . . .. . .. . .. .... .. .. . . . . ..... .. ... . ..CO??? ZACZELO KROPIC!
3 4 3