Odpowiedzi

2010-03-16T06:44:15+01:00
Obw:a+b+c

jeżeli trójkąt jest równoboczny to ma każdy bok równy , więc:

Obw:35+35+35=105


Odp. Obwód tego trójkąta wynosi 105 cm.


Pozdrawiam:)
2 1 2
2010-03-16T06:44:18+01:00
35 + 35 + 35 = 105 [cm]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T06:44:55+01:00
Nie prostszego, jak pomnożyć 35 *3 . Przecież, skoro jest równoboczny, to każdy bok ma taką samą długość. a boków ma 3.

35*3 = 105
2 3 2