Przetlumacz na j. polski: ( Prosilbym do 12:00) :D

Ich wohne zusammen mit meinen Eltern und meinem Bruder. Mein Bruder ist älter als ich und er ist Student. Er studiert Jura. Meineältere Schwester ist schon verheiratet. Sie hat zwei Kinder - eine Tochter und einen Sohn. Sie kommt oft zu uns zu Besuch. Mein VAter fotografiert gern seine Enkelkinder. Vom Frühling bis Herbst grillen wir zusammen in unserem GArten oder fahren ins Grüne

MEine Mutter ist ein Einzelkind . Mein Vater auch. Ich habe keine Onkel und keine Tanten. Meine Großeltern wohnen in einer anderen Stadt. Wir besuchen uns aber oft. Wir feiern zusammen fast alle Familienfeste, vor allem Weihnachten und Ostern. Auch am 8. April trifft sich die ganze Falimie zu meinem Geburstag.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T07:15:49+01:00
Mieszkam razem z moimi rodzicami i bratem. Mój brat jest starszy niż ja i jest studentem. Studiuje prawo. Moja starsza siostra jest już mężatką. Ma dwójkę dzieci - córkę i syna. Często przychodzi do nas z wizytą. Mój tata chętnie fotografuje swoje wnuki. Od wiosny do jesieni grillujemy razem w naszym ogrodzie lub wyjeżdżamy na łono natury.

Moja mama jest jedynaczką. Mój tata też. Nie mam żadnego wujka ani cioci. Moi dziadkowie mieszkają w innym mieście. Odwiedzamy ich często (w tym zdaniu do przetłumaczenia chyba było coś nie tak, bo dosłownie wyszłoby odwiedzamy nas często).
Świętujemy razem wszystkie rodzinne święta, każde Boże Narodzenie i Wielkanoc. 8 kwietnia cała rodzina spotyka się na moich urodzinach.
2010-03-16T07:22:42+01:00
Mieszkam wraz z rodzicami i bratem. Mój brat jest ode mnie starszy i jest studentem. Studiuje prawo.Moja starsza siostra jest już mężatką. Ma dwoje dzieci - córkę i syna. Często przychodzi do nas w odwiedziny. Moj tata fotografuje chętnie swoje wnuki.Od wiosny do jesieni palimy razem grila (grillujemy) w naszym ogrodzie lub jedziemy na wieś.
Moja mama jest jedynaczką. Mój tata jedynakiem.Nie mam żadnego wujka ani cioci.
Moi dziadkowie mieszkają w innym mieście.
Często ich odwiedzamy. Świętujemy razem wszystkie rodzinne uroczystości, Świeta Bożego Narodzenia i Wielkanocne. 8 kwietnia spotyka się cała rodzina bo są moje urodziny