Odpowiedzi

  • gzb4
  • Początkujący
2009-10-25T20:31:57+01:00
Słów na usta nie ciśnie się zbyt wiele
Co mam powiedzieć? naprawdę nie wiem
Poza tym, że byłeś moim przyjacielem
Sprzedałeś przyjaźń, rozumiesz?

Co by się stało, gdyby się nie stało to, co się stało
Nieważne, już zawsze będziesz, jest nie halo
Idź stąd, pokój, nie dotrzymasz kroku
Chcę zatopić cię w smutnym bursztynie wzroku
już
Niech osiądzie kurz, nie za twoje zdrowie
Zabiłem cię w sercu, ale olałem żałobę
Nie będę słów żałował jak ci coś się przydarzy
Nie poznasz
prawdy nawet gdy usiądzie ci na twarzy
Zdeformowane drzewo podlewane kłamstwami
Czytaj między słowami i nie licz na litość dziś
Podam ci rękę, ale policzę palce
W walce gałęzie wykręciły fałsz i chciwość
Przeszły cię ciarki? spędził sen z powiek omen?
Uczucie kiedy ktoś chodzi po twoim grobie
Zerwij się o świcie na ustach z niemym krzykiem
Człowiek zrodzonym tylko w twojej głowie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T21:37:38+01:00
Jest jedna osoba na świecie
dla której nie musisz być kimś
Jest jeden jedyny przyjaciel
dla niego liczysz się Ty

Ref:
Jak mocno wierzyć w to
możesz bez granic.
Tak zawsze wierzyć w to
być z nim, nie ranić.

Jak słońce rozświetla dzień bury
tak możesz być pewien, że on
uwierzy w słońce nie w chmury
i zawsze przy Tobie dzień, noc

Ref.

Mam nadzieje, że się spodoba, a odpowiedz wyżej ma w sobie tekst Pih-a.
Pozdrawiam
2 5 2