Odpowiedzi

2010-03-16T09:14:47+01:00
- etos rycerski
- kodeks rycerski
- szlachetność
- wierność swojemu wasalowi
- mężność
- życzliwość
- honorowość
- uczciwość
- siła
- umiejętności
3 5 3
2010-03-16T09:18:36+01:00
Mieliśmy przy Panu Tadeuszu mam nadzieje ze bedzie dobrze
-polowania
-pojedynki
-spacery
-grzybobranie
-bale
-zjazdy
-czrna polewka
-porywanie dziewczyn
-siadanie przy stole według rzedu iposiadania
-uslugiwanie damom przy stole i prowadzenie rozmowy
-zareczyny
- kazdy rycerz musial miec ,,dame serca''
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T09:25:45+01:00
- Cechy rycerzy: odwaga, męstwo, pobożność, waleczność, sprawiedliwość, prawdomówność.
- Sprawa ojczyzny jest dla nich najważniejsza.
- Mimo zwątpienia i beznadziejnej sytuacji nigdy sie nie poddają.
- Nie hańbią własnego imienia.
- Poświęcają się dla rodziny i przyjaciół.
- Są to ludzie z honorem.
- Waleczni, gdy sytuacja tego wymaga.
- Pomagają ubogim i słabszym.
- Wierni i oddani Bogu.
- Mają szacunek dla kobiet i są gotowi do ich ochrony.

; )
9 4 9