Odpowiedzi

2010-03-16T09:16:37+01:00
Notatka biograficzna czyli inaczej skrót biografi (czyli historii życia) jakiegos człowieka. Gdzie się urodził gdzie zmarł , czym sie zajmował jesli był poetą to nazwy jego dzieł itp. Jiraiy - Pozdrawiam
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T09:17:07+01:00
Notatka biograficzna jest to inaczej życiorys kogoś. Zawiera ona w sobie wszystkie najważniejsze daty i wydarzenia z całego życiorysu danej osoby.
4 4 4