Odpowiedzi

2010-03-16T09:23:56+01:00
Mały Książę był chłopcem, który ciągle szukał przygód i przyjaciół. Był to wyjątkowy chłopiec, ponieważ zaprzyjaźnił się z lisem i z różami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T09:24:25+01:00
Mały Książę był kosmitą , mieszkańcem planety B-612.
Opiekował się swoją różą, a także dbał o bezpieczeństwo swojej planety.
Chłopiec wzbudzał u mnie wiele wzruszeń, gdyż był kimś bardzo osamotnionym.