Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T10:00:51+01:00
Rośliny runa leśnego nie rosły by na nasłonecznionych miejscach, ponieważ rośliny te lubią miejsca zacienione oraz wilgotne.
2010-03-16T10:02:11+01:00
Nie, poniewaz najlepiej rosna w lesie gdzie maja cien i wilgotnosc, i gdyby nagle przeniesc je w miejsce naslonecznione to zwiedly by
2010-03-16T10:08:43+01:00
Czy rośliny runa leśnego rosły by dobrze na silnie nasłonecznionej polanie?

Rośliny runa leśnego rosły by dobrze na silnie nasłonecznionej polanie, dlatego że rośliny potrzebują dużo słońca do życia.