Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:34:12+01:00
Ponieważ benzyna będzie wtedy się rozpryskiwać na boki wraz z płonącymi kropelkami jej. Najlepiej gasić benzynę gaśnicą w proszku lub pianą gaśniczą.można również gasić niewielkie ilości zapalonej benzyny kocem gaśniczym który uniemożliwia się dostanie do ognia tlenu i zgaszenie płomienia.
15 3 15
2009-10-25T20:34:23+01:00
Nie można gasić wodą ponieważ woda jest ciezsza od benzyny i opada na dno najlepiej nakryc plomien kocem lub innym materialem
15 3 15
2009-10-25T20:42:32+01:00
Benzyna wyplywa na powierzchnie wody. Najlepiej do tych celów uzyc piasku albo gasnicy . Mialem to samo zadanie w cwiczeniach z chemi pewnie przerabiacie alkany . pozdrawiam :]
30 4 30