Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T10:59:33+01:00
Odpowiedz:
6+x/2 ≥ x-20/*2
12+x ≥ 2x-40
-x≥-52
x≤52

x∈N jest ich 42
x∈C jest ich 90+42=132
20 2 20
2010-03-16T11:01:55+01:00
6+X/2≥x-20
6+20≥x-x/2
26≥x/2 |*2
52≥x

są 43 liczby spełniające nierówność
{10,11,12,13,14,15,....50,51,52} razem 43 liczby
24 3 24
2010-03-16T11:03:32+01:00
6+x/2 ≥ x - 20
6 + 20 ≥ x - x/2
26 ≥ x/2 |*2
x ≤ 52

x ∈ <-99;-10> u <10;52>
90 + 43 = 133

odp. istnieją 133 liczby dwucyfrowe spełniające podany warunek.
16 2 16