Uczniowie klasy Vb liczącej 35 osób zaproponowali 3 terminy wyjazdu do zielonej szkoły. Wyjazd w kwietniu proponowała grupa I licząca 40% uczniów, w maju chciała wyjechać grua II licząca 20% uczniów.Grupa III złożona z pozostałych osób, chcała wyjechać w najszybciek, jak to będzie możliwe.
a) przedstaw liczbe zwolenników poszczególnych tematów na diagramie słupkowym
b)Spożądź diagram KOŁOWY.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T12:02:37+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T12:04:16+01:00
PROSZĘ BARDZO WSZYSTKO JEST W ZAŁĄCZNIKU