Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T12:46:56+01:00
Cake shop-cukiernia
chemist's-apteka
shopping centre-centrum handlowe
department store-dom towarowy
newsstand-kiosk
bookshop-ksiegarnia
florist-kwiaciarnia
music shop-sklep muzyczny
greengrocer-warzywniak
toy shop-sklep z zabawkami
grocery-spożywczy
sports shop-sklep sportowy
2010-03-16T13:14:47+01:00
Baker's - piekarnia
butcher's - sklep mięsny
greengrocer's - sklep owocowo-warzywny
shoe shop - sklep obuwniczy
record shop - sklep płytowy(CD)
shopping centre - centrum handlowe
book shop - sklep z książkami
garden shop - sklep ogrodniczy
designer shop - sklep z markową odzieżą
electrical store - sklep elektryczny