Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T12:51:36+01:00
Wers ten oznaczże nie wolno pod zadnym pozorem nie poirzucać nadziei nawet jesli nam sie nie udaje czegos dokonać to i tak kiedys na pewno nam sie uda i dlatego własnie nie wolno nigdy rezygnowac ze swojego celu i trzeba byc pełnym nadziei i optymizmu że wszystko sie uda.
2 2 2
2010-03-16T12:52:36+01:00
Chodzi oczywiście o to by nigdy nie porzucać nadziei bo ona umiera ostatnia....
2 1 2