Odpowiedzi

2009-10-25T20:46:42+01:00
Jak węzełek jest suchy to łatwiej jest go rozwiązać a gdy jest mokry to woda ktura znajdue się w supełku utrudnia rozwiązanie :-)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:48:16+01:00
Odpowiedź brzmi: trudniej jest rozwiązać węzeł po zmoczeniu poniewarz wiązadła sznurka kurczą się, a jednocześnie zaciskają.
2009-10-25T20:48:34+01:00
Trudniej jest po zmoczeniu sznurka, ponieważ sznurek robi się twardy!