Odpowiedzi

2010-03-16T12:59:21+01:00
-good morning
-good morning
-what the matter?
- I`ve got headache and stomachage. I think, that I eat so much.
- When did it start?
-about 2 day ago.
- Ok. I will take you medicine.
-Thank you.

-dzień dobry
- -||-
- Co dolega?
- Mam bóle głowy oraz bóle brzucha. Uważam, że za dużo zjadłam.
- Kiedy się to zaczęło?
- Około 2 dni temu.
- Ok. Przepiszę Pani odpowiednie lekarstwa.
- Dziękuję.

pozdrawiam, proszę o naj :*
2010-03-16T12:59:35+01:00
-Dzień Dobry.
-Dzień dobry
-Czy mógłby mi pan podać Swoje imię i nazwisko?
-Oczywiście Karol Przykładowski
-Dziękuję. Co Panu dolega?
-Ostatnio strasznie boli mnie ręka.
-Pokaże mi ją pan.
-O wygląda na zdrową.
-Dostanie pan skierowanie aby poszedł pan na prześwietlenie.
-Dziękuję. Do widzenia
-Dziękuję. Do widzenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T13:02:15+01:00
-Dzień dobry.
-Witam. Co pani dolega ?
-Strasznie boli mnie głowa i gardło.
-Niech otworzy pani buzię i powie "aaa..."
-"Aaa..."
-Ma pani czerwone gardło.
-Wiem, strasznie mnie boli i chyba jest podrażnione.
-To prawda. Zaraz wypiszę pani receptę...dam pani coś na ból głowy i gardła. Niech pani odpoczywa, oszczędza głos i pije mleko z masłem i miodem. Myślę, że to poskutkuje. W razie jakiś problemów niech pani zgłosi się do mnie jeszcze raz.
-Dobrze, dziękuję panie doktorze. Do widzenia.
-Do widzenia.


-Good morning.
-Hi. What's wrong with you?
-Terribly hurt me head and throat.
-Let you open your mouth and say "aaa ..."
- "Aaa..."
-Do you have a red throat.
-I know it hurts me terribly and I think it is irritated.
-This is true. Immediately write you a prescription ... I will give you something for a sore head and throat. Let you rest, saving voice and drinks milk with butter and honey. I think it will mean. In the event of any problems you may get a call from me again.
-Well, thank you, Herr Doctor. Goodbye.
-Goodbye.




dziękuję za naaj ;*