Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T13:22:54+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CO2-------------C(+II), O(-II)
P2O5------------P(+V), O(-II)
Ca(OH)2--------Ca(+II), O(-II), H(+I)
Mn2O7----------Mn(+VII), O(-II)
CuO2-------------BŁĄD we wzorze
HCl--------------H(+I), Cl(-I)
H2S--------------H(+I), S(-II)
H3Po4-----------H(+I), P(+V), O(-II)
No2- ------------N(+III), O(-II)
CuO4- ----------BŁĄD we wzorze
Cu2O7- ---------BŁĄD we wzorze
.
3 2 3
2010-03-16T13:39:20+01:00
CO2 - C +4 , 0 -2
P2O5 - P +5 , 0 -2
Ca(OH)2 - Ca+2 , O-2 , H+1
Mn2O7 - Mn +7 , 0-2
CuO2 - coś nie tak z tym wzorem (Cu nie może mieć wartościowości większej niż 3 )
HCl - H+1 , Cl-1
H2S - H+1 , S -2
H3Po4 - H+1 , O -2 , P +5
No2- - O -2 , N +3
CuO4- - coś nie tak z tym wzorem
Cu2O7- - coś nie tak z tym wzorem
2 5 2