Witam :)

Treść zadania :

Do narządów męskiego układu dobierz odpowiadające im rozwojowo narządy lub komórki żeńskiego układu:jajniki,nasieniowód,komórki jajowe,macica,jajowód,łechtaczka,jądra,plemniki,najądrza,prącie,prostata.

3

Odpowiedzi

2010-03-16T13:16:21+01:00
Narządy męskiego układu:
nasieniowód, komórki jajowe, jądra, plemniki, najądrza, prącie, prostata.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T13:17:00+01:00
Żeński układ rozrodczy: Męski układ rozrodczy:
jajniki ---- plemniki
nasieniowód ---- prostata
macica ---- prącie
komórka jajowa
łechtaczka ----- najądrza
jajowód
  • ljn
  • Początkujący
2010-03-16T13:20:02+01:00
Nasieniowód - jajowód
Jądra - jajniki
Plemniki - komórki jajowe
Najądrza, prostata - macica
Prącie - łechtaczka