Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T13:21:11+01:00
1l = 1000ml
3l = 3dm³
1dm³ = 1000cm³
4,2dm³ = 4200cm³
0,5l = 500cm³
10,5l = 10 500ml
850cm³ = 850ml
2000cm³ = 2dm³
780ml = 0,78l
2010-03-16T13:21:49+01:00
1 litr = 1000 mililitrów
3l =3000 dm³
1dm³ = 1000cm³
4,2dm³ =4200cm³
0,5l =500 cm³
10,5l =10500ml
850cm³ =850ml
2000cm³ =2 dm³
780ml = 0.78 l
2010-03-16T13:24:30+01:00
1l= .1000.. ml
3l= ..3oo.0 dm³
1dm³=1000... cm³
4,2 dm³=4200..cm³
o,5l=.500..cm³
10,5l=..10500.ml
850cm³=..850.ml
2000cm³=.2..dm³
780ml=.0,78..l