Odpowiedzi

2010-03-16T14:07:11+01:00
1.Jaki rodzaj pracy chcesz wykonywać i dlaczego?
2.Które miejsce pracy czy ..... i dlaczego ??
3.Jakie zawody są najbardziej niebezpieczne?
Nie rozumiem tego słowa admive ;** ale mam nadzieje że już sobie poradzisz ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T14:10:33+01:00
1.Jaką dobrą prace lubisz i dlaczego?
2.którą prace byś wybrał i dlaczego ?
3.która praca jest najbardziej niebezpieczna ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:11:27+01:00
1. I would like to be computer specialist beacouse I love computer.
2. hmm... co ro admive?
3. I think the most dangerous jobs are boxer and policeman.
Proszę, mam nadzieję że pomogłam ;)
1 2 1