Uzupełnij tabelę, wpisując po trzy przykłady pozytywnego i negatywnego oddziaływania człowieka na gleby.

Zad. 5, str. 83 - ćwiczenia Planeta Nowa 1.
;)

2
Pozytywne :
- spulchnianie gleby,
- sadzenia nowych drzew,
- tworzenia zalewów,

Negatywne :
- nadmierne nawożenie,
- wylewanie ścieków na pola,
- nadmierna aktywność wydobywcza surowców z ziemi.

Odpowiedzi

2010-03-16T13:40:12+01:00
Pozytywne :
- spulchnianie gleby,
- sadzenia nowych drzew,
- tworzenia zalewów.


Negatywne :
- nadmierne nawożenie,
- wylewanie ścieków na pola,
- nadmierna aktywność wydobywcza surowców z ziemi.
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T13:40:31+01:00
POZYTYWNE - oczyszczalnie ścieków - budowa mostów - zakładanie terenów chronionych ( parki narodowe) - segregowanie śmieci

NEGATYWNE - nadmierne stosowanie nawozów - wypalanie traw - zanieczyszczanie środowiska
36 3 36