Ankieterzt padali znajomosć dat z histori Polski na trzech grupach osob. Za każda poprawna odpowiedz ankietowani otrzymali 1 punkt

Grupa osob ponize 3 pkt powyzej 8 pk
gimnazjalisci........... 14.8 .............. 2.1
maturzysci ............. 2,2 ................. 19,7
przpadkowi ............59,5 .................. 0,2

zaokraglij dane zamieszczone w tabeli i podaj jaki ulamek zwykly mozna wpisac
a) okolo... ogół badanych znało wiecej ni8 dat
b) prawie.... maturzystow uzyskalo wynik co najmniej 3 punkty i nie iwecej niz 8
zadanie
prosze o obliczenia
w
a )ma wyjsc 1/10
b) ma wyjsc 4/5
jak beda obliczenia dam najlepsza odpowiedz
pilne
pilne!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T21:57:56+01:00
2009-10-25T22:02:17+01:00
14,8+2,2+59,5+2,1+19,7+0,2=98,5
2,1+19,7+0,2=22
a)1/5
b)19,7-2,2=17,5
17,5/19,7=0,89
ok. 9/10