Wpisz w miejsce kropek nazwę właściwego oddziaływania antagonistycznego lub nieantagonistycznego:
Szczura śniady i szczur wędrowny -
Grzyb i glon w poroście -
Kleszcz i człowiek -
Biedronka i mszyce -
Różanka i małż -
Owady i mosiczka -
Mszyce i roślina -
Nosorożec i bąkojad -

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:06:09+01:00
Hmm mieliśmy to już;]
będe pisała po koleji ok:PP

konkurencja,mutualizm, pasożytnictwo, drapieżnictwo, komensalizm, drapieżnictwo, pasożytnictwo ale nie jestem pewna na 100% i protokooperacja
2 2 2
2010-03-16T14:08:43+01:00
Szczura śniady i szczur wędrowny - konkurencja
Grzyb i glon w poroście - symbioza
Kleszcz i człowiek - pasożytnictwo
Biedronka i mszyce - drapieżnictwo
Różanka i małż - komensalizm
Owady i rosiczka - drapieżnictwo
Mszyce i roślina - pasożytnictwo
Nosorożec i bąkojad - protookoperacja
2 5 2