Odpowiedzi

2010-03-16T13:59:17+01:00
Ludzie w dzisiejszych czasach na co dzień kłócą się o drobnostki np. ubrania czy też kogo kolej posprzątać pokój. Wprowadzeniem pokoju w takie wojny jest rozmowa, rozmową można złagodzić wiele sporów oraz je całkowicie zlikwidować.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:16:58+01:00
W dzisiejszych czasach, gdy prawdziwe wojny zbrojne mamy już za sobą, ludzie prowadza "małe wojny" między sobą. Na świecie pełno jest nienawiści i wrogości. Ludzie w ciągłej pogoni zapominają o bliźnich, nie przywiązują wagi do cierpienia i losów innych. Każdy zajęty własnymi sprawami, zamyka oczy na cierpienia innych. W tej ciągłej pogoni, ludzie są drażliwi, kłócą się o co popadnie. Toczą ze sobą "wojny": pracownicy z szefami; rodzice z dziećmi; klienci ze sprzedawczyniami; uczniowie z nauczycielami. Coraz częściej do sądów trafiają pozwy oskarżające: sąsiad oskarża sąsiada- bo płot wchodzi na jego działkę; rodzice oskarżający się nawzajem o złą opiekę nad pociechami, kłócący się o prawa do dziecka. Ludzie zapominają o bliźniej miłości, nie odczuwają empatii. Codzienne wojny stają się nieodłącznym elementem dzisiejszych czasów. Problem tkwi w nas samych. Powinniśmy zastanowić się nad własnym zachowaniem, nasze postępowanie prowadzi jedynie do pogorszenia sytuacji. By wprowadzić na świecie pokój potrzebujemy zrozumienia własnych błędów oraz zmiany duchowej,wewnętrznej przemiany. Największa naszą nadzieją jest Opatrzność: tylko podążanie drogą Boga sprowadzi nas na drogę zbawienia i pomoże w odzyskaniu pokoju na świecie.
7 4 7