Odpowiedzi

2010-03-16T13:59:00+01:00
1.Spotkanie Zbyszka i Danusi w gospodzie " pod Lutnym Turem " w Tyńcu.
2.Zaatakowanie posła krzyżackiego.
3.Przybycie do Krakowa i uczta u Władysława Jagiełły.
4.Skazanie rycerza na śmierć.
5.Rozmowa Zbyszka i Juranda.
6.Zbyszko wyrusza do Bogdańca.
7.Spotkanie młodych na dworze księcia Janusza Mazowieckiego.
8.Porwanie Jurandówny przez Krzyżaków
9. Poszukiwanie Danusi.
10.Odnalezienie Danusi.
11. Smierć Danusi.
12. Śmierć Jadwigi i jej dziecka.
13. Napad na Maćka przez Niemców.
14. Uratowanie Zbyszka przed śmiercią.
15. Pogorszenie się stanu zdrowia Maćka.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:11:15+01:00
1.Spotkanie Danusi i Zbyszka oraz zlozenie przysiegi.
2.Zaatakowanie przez Zbyszka posla niemieckiego i skazanie na smierc
3.Uratowanie Zbyszka przez Danusie.
4.Powrot Zbyszka i Macka do Bogdanca i spotkanie sasiadow( Zycha ze Zgorzelic i Jagienki).
5.Wyjazd Zbyszka z Bogdanca na dwor ksiecia mazowieckiego.
6.Uratowanie ksieznej Anny Danuty przez mlodzienca z Bogdanca.
7.Slub Zbyszka i Danusi.
8.Porwanie Jurandowny.
9.Pojawienie sie Juranda na Mazowszu i powrot do Spychowa wraz ze Zbyszkiem.
10.Samotny wyjazd Juranda do Szczytna.
11.Okaleczenie i wypuszczenie Juranda.
12.Zbyszko odnajduje Danusie.
13.Smierc Danusi i Juranda.
14.Slub Zyszka i Jagienki .
15.Wyjazd Macka i Zbyszka na wojne.
16.Zwyciestwo Polakow pod Grunwaldem.

Przepraszam ze nie zmiescilam sie w 15. punktach. Licze na naj!!!
1 5 1