Zrób Zdania z tych wyrazów:
-Kodeks,
-Preambuła,
-Nakaz,
-Moralista,
-Prawo,
-Skrucha,
-Przysięga,
-Cywilizacja,
-Gwałtowny,
-Próżniactwo,
Zadanie Raczej na dzisiaj potrzebuje osoba która napisze wszystkie zdania zostanie wyróżniona polecam:)

2

Odpowiedzi

2010-03-16T14:03:38+01:00
-Ten KODEKS zawiera wiele praw
-Nie wiem czy to PREAMBUŁA
-Mężczyzna dostał NAKAZ skrątu w lewo
-Ten mężczyzna to MOROLISTA
-Dzieci też mają własne PRAWO
-Zkazanemu jest potrzebna SKRUCHA
-Chłopiec PRZYSIĘGA że nie skłamał
-To jest nasza CYWILIZACJA
-Wczoraj była GWAŁTOWNA zmiana pogody
-Próżniactwo nie prowadzi do niczego dobrego

POZDRAWIAM ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:11:22+01:00
Kodeks prawny jest zaostrzony
Nakaz parkowania tyczy się wszystkich
Prawo to kierunek studiów na które się wybiorę
Sorka od chemii nabrała skruchi patrząc na moje oceny
Przysięga przed sądem czegoś zobowiązuje
Żyję w cywilizowanym otoczeniu
Gwałtowny ruch może spowodować wypadek
1 5 1