Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T14:04:36+01:00
Obwod prostokata wynosi 30cm. Oblicz jego pole wiedzac ze jedemn z bokow wybosi 7cm.
Oblicz pole prostokatka ktorego jeden bok wynosi 4cm a drugi jest 3 razy dłuższy.
Oblicz pole prostokatka o boku 8x9 .
Oblicz pole prostokata ktrorego boki w skali 1:1000 wynoszą 66x87cm
2010-03-16T14:10:08+01:00
1)Oblicz pole prastokąta jeżela jeden bok wynosi 200 cm a drugi 8 ha
2)oblicz pole prostokąta jęzeli przekątna jest równa 12dm a kąty trójkąta prostokątnego wynoszą 90 stopni, 60 stopni i 30 stopni
3)oblicz odcinek AB jeżeli pole jest równe 20 cm kwadratowych a odcinek bc jest równy 2 cm
4)oblicz obwód prostokąta jeżeli pole jest równe 10 cm kwadratowych a dłuższy bok wynosi 20m
2010-03-16T14:12:50+01:00
1) Pole prostokąta wynosi 49cm kwadratowych. Jedna z jego przkątnych ma długość 7 cm. Jaka jest długość drugiej przekątnej tego rombu?

2) Oblicz pole prostokąta, którego jedna przekątna ma 12 cm. a druga jest od niej dłuższa o 4 cm.

3) Oblicz pole prostokąta w którym:
a) podstawa ma 8 cm., a wysokość stanowi 3/a podstawy.
b) wysokość ma 12 cm., a podstawa jest o 1/3 od niej krótsza

4) Oblicz pole prostokąta o podstawach a i b oraz wysokości h, jeśli:
a) a=8,2 cm., b=6,8 cm, h=6 cm.
b) a=2,2 dm., b=14 cm., h=12cm