Ask and answer the questions.
1. Have you got any ambitions ?
2. What's the ideal age to choose a profession ?
3. What exams do teenagers do in your country ?
4. Do you think that parents should give advice about careers ?
5. What happens if adults pressurise their children ?

prosze o pomoc potrzebuje na jutro z gory dzieki

2

Odpowiedzi

2010-03-16T14:15:34+01:00
1. Czy mają Państwo jakieś ambicje?
2.Czy to idealny wiek na wybór zawodu?
3. Co do egzaminów nastolatków co chcesz zrobić w swoim kraju? 4. Czy uważasz, że rodzice powinni udzielać porad na temat kariery zawodowej?
5. Co się dzieje, gdy dorośli wywierają nacisk na swoje dzieci?
Daj mi odpowiedzi na te pytania , a ja je przetłumaczę
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:18:12+01:00
1.Czy mają państwo jakieś ambicje ?
2.Czy to idealny wiek na wybór zawodu?
3.Co do egzaminów nastolatków co chcesz zrobić w swoim kraju?
4.Czy uważasz, że rodzice powinni udzielać porad na temat kariery zawodowej?
5.Co się dzieje, gdy dorośli chcą wywrzeć nacisk na swoje dzieci?
Musisz jeszcze odpowiedzieć na to ale nie wiem jak ty to chcesz napisać
1 1 1