Odpowiedzi

2010-03-16T14:17:53+01:00
Drogi Ojcze Rekolekcjonisto!

Przeżyliśmy piękne spotkania z Panem Jezusem.Czcigodny Ojciec Rekolekcjonista,pomagał nam dobrze przeżyć i wykorzystać czas
rekolekcji.Serdecznie dziękujemy za Słowo Boże,życzliwość i uśmiech.
Bóg zapłać.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:17:53+01:00
Szanowny Księże Katecheto ( czy probszczu, zależy z kim macie. :pp )
Pragnę w imieniu wszystkich tu zgromadzonych podziękować za trud jaki Ksiądz włożył w przygotowanie tych rekolekcji. Zdajemy sobie również sprawe, ze nie było to proste, gdyż zdarzało się, ze nie karzdy księdza słuchał, czy był tym wszystkim zainteresowany...( no, bo taka prawda )
Tym bardziej doceniamy Ksiedza zaangażowanie. Wiemy przecież, jak wiele dobrego i mądrego chciał nam Ksiadz przekazać i pomimo naszych złośliwosci i nieuwagi z pewsnocią się to Ksiedzu udało.
Jeszcze raz, bardzoo dziękujemy.
[ całuuus w polik ] X DD
2 3 2