Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T21:08:15+01:00
Odwrocimy nieco kolejnosc dlatego, ze lepiej bedze nam je rozwiazywac a poza tym mnozenie jest przemienne ;]
no to jedziemy ;]

[(a+√5)(a-√5)]*(a(kwadrat)-5)=
[a(kwadrat)-5]*(a(kwadrat)-5)=
a ( do czwartej potegi )-10a² + 25


tak kolego nizej zapomnialo mi sie ale teraz jest juz dobrze ;] poprawilam ;] to co zgubilam
2009-10-25T21:17:37+01:00
(a+√5)(a-√5)(a²-5) = (a²-5)(a²-5) = a⁴-10a²+25

Kolega wyżej - zapomniałeś a²*-5 + a²*-5 ? :P