Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:17:26+01:00
Greenhouse - czyta się grin hałs
Grow - czyta się groł
Rubber- czyta się rauber - to a i u razem. ^^
Chewing gum - czułing gam
Steam engine - stim endżen
naj? (:
2010-03-16T15:10:56+01:00
* Greenhouse -
* Wax -
* Rubber
* Chewing gum -
* Machine Steam -
2010-03-16T15:11:28+01:00
* Greenhouse -szklarnia
* Wax - rosnąć
* Rubber-guma
* Chewing gum -guma do żucia
* Machine parowav-maszyna parowa