Odpowiedzi

2010-03-16T14:26:30+01:00
D)
3x-1/3=2|razy 3
-9x+7y=12

9x-1y-6
-9x+7y=12

6y=18|:6
y=3

e)
x=-1


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:40:34+01:00
D) 3x - ⅓y = 2 /* 3
-9x + 7y = 12

9x-y=6
-9x+7y=12

6y=18
y=3

9x-3=6
9x=6+3
9x=9
x=1

x=1
y=3


e)3x + 0,25 y= -1 /*(-5)
5x + 2y = 11 /*3

-15x-1,25y=5
15x+6y=33

4,75y=38
y=8

5x+16=11
5x=11-16
5x=-5
x=-1

x=-1
y=8

f)√2x - 5y = 2,5 /*7
√2/2x + 7y = -3/5 /*5

7√2x-35y=17,5
5√2x+35y=-3

12√2x=14,5
x=14,5√2 /24

√2/2* 14,5√2 /24 +7y=-0,6
29/48+7y=-0,6
7y=-0,6*48/29
y=-28,8/29*7
y=-28,8/203
y=-288/2030




3 5 3