Odpowiedzi

2009-10-25T21:09:51+01:00
Nie lubię szkoły
Lecz jestem wesoły
Ja lubię cukierki
I gram dobrze w bierki :D

lub

Szkoła, szkoła jest wesoła
nie omijam dookoła
nie wygląda jak stodoła
duża prawie jak Andora
nie ma w niej indora
ale mamy chociaż hardcora :D
nie potrzebujemy narratora
chcemy cowboya!
To jest szkoła moja
radosna i wesoła
chodźmy do kościoła!
spotkamy anioła
:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T21:17:04+01:00
Taka sobie fajna szkoła
Na maxiora jest wesoła
Śmieszne rzeczy w niej robimy
Przy tym świetnie się bawimy
Czy ktoś naszą szkołę zna?
O tej szkole Feel już gra
Cały świat tę szkolę pozna
Dyrektorka nie jest groźna
Nauczyciel lubi żarty
A pedagog grywa w karty
Nie ma leprzej w świecie szkoły
Choć jest mniejsza od stodoły.




mam nadzieje ze pomoglam...;D a i sorka za błedy
2009-10-25T21:33:25+01:00
Kiedy stoisz na przystanku,
Nigdy nie myśl o kochanku,
Bo kochanek cię zawiedzie,
A autobus ci odjedzie.