Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:28:11+01:00
Skawiński dostał książkę pt;"Pan Tadeusz" Adama Mickiewicza od Polskiego Towarzystwa w New Yorku, ponieważ pewnego razu przesłał połowę swojej pensji dla tego Towarzystwa.
12 4 12
2010-03-16T14:29:09+01:00
Skawiński zawsze rano dostawał jedzenie i wodę do picia., ale pewnego razu razem z pokarmem byla też ksiażka ''Pan Tadeusz''' on kiedys wplacil na jakas akcje chyba do gazety ''new york times '' czy coś i w podzięce mu odesłali
5 3 5