Odpowiedzi

2010-03-16T14:33:09+01:00
Przemysł metalurgiczny (hutnictwo żelaza), jubilerstwo, przemysł maszynowy, precyzyjny, środków transportu, elektroniczny i elektrotechniczny
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:38:45+01:00
W przemyśle metalurgicznym:
- Jubilerstwo,
- Hutnictwo żelaza,
- Hutnictwo metali nieżelaznych,
- Przemysł metalowego, maszynowy, precyzyjny;
- Środki transportu
- Elektrotechniczny i elektroniczny .


Mam nadzieję, że pomogłam ;))
17 4 17
2010-03-16T15:00:09+01:00
Przemysł metalurgiczny (hutnictwo żelaza),
jubilerstwo,
przemysł maszynowy,
precyzyjny,
środków transportu,
elektroniczny i elektrotechniczny
7 3 7