Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:40:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MC=12u
22,4dm3 CO2-------12g węgla
xdm3 CO2------------6g węgla
x=11,2dm3 CO2
13 4 13
2010-03-16T14:40:23+01:00
22,4 dm3 CO2- 12g C
x dm3 CO2- 6g C
X=11,2 dm3
5 5 5