Odpowiedzi

2010-03-16T14:52:20+01:00
Na pierwszym planie widzimy wodę, a tak dokładniej jezioro zaraz potem widać trawy, drzewa,itp. Następnie w kraj obrazie widać góry.Sądząc to jest wyspa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:53:36+01:00
Krajobraz, który opisuje jest krajobrazem górskim. Jest to pięknie ujęte zdjęcie, które było zrobione (podaj porę roku np.wiosną).
U samej góry rozpościera się błękitne niebo z białymi obłokami. Niebo okalają szpiczaste góry, na samym szczycie leży śnieg. U podnóża gór znajdują się wyżyny, które są pokryte ciemno zieloną trawą. Niżej wybudowane są domy, kościoły, itp . Zaraz pod budynkami płynie błękitne, lekko falowane jezioro.
Bardzo podoba mi się ten krajobraz, chciałabym tam pojechać i zrobić podobne zdjęcie. Według mnie odznacza on piękno gór i jezior.