Odpowiedzi

2010-03-16T14:50:58+01:00
Kwiaty kwitnące wczesną wiosną. :

Pierwiosnek
Rannik
Przebiśnieg
Krokus

WIOSNA- jedna z czterech podstawowych pór roku w przyrodzie, w strefie klimatu umiarkowanego. Charakteryzuje się umiarkowanymi temperaturami powietrza z rosnącą średnią dobową oraz umiarkowaną ilością opadu atmosferycznego. Świat roślin i zwierząt przechodzi okres budzenia się do życia, a następnie rozpoczyna się pierwsza faza okresu rozmnażania, czyli dobieranie partnerów i zapłodnienie u zwierząt, a u roślin kwitnienie i zawiązywanie zalążków. Ptaki przylatują z ciepłych krajów. Na drzewach pojawiają się liście.


Poszukaj fotek w google kwiatów i wszystko związane z wiosną wydrukuj i już:) Albo sama / sam coś narysuj :d
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:55:59+01:00
O wiośnie...
Ja bym zrobiła tak:

Napis: "Wiosna" lub "Wkrótce wiosna",

Wytłumaczenie:)
Wiosna - jedna z czterech podstawowych pór roku w przyrodzie, w strefie klimatu umiarkowanego. Świat roślin i zwierząt przechodzi okres budzenia się do życia. Ptaki przylatują z ciepłych krajów. Na drzewach pojawiają się liście.

Wiersze:
http://miastodzieci.pl/piosenki-wiersze/122:piosenki-wiersze-i-wierszyki-na-wiosne/
Możesz wybrać jakieś:))

Do każdego z miesięcy(tutaj najlepiej kartki z kalendarza narysuj) dopisz przysłowia Marzec - W marcu jak w garncu, Kwiecień- Kwiecień plecień, bo przeplata- trochę zimy, trochę lata i maj.

I rysunki, np: kwiaty(sasanki, tulipany, krokusy), jaskółkę, słońce
i to wszystko wyciąć i przypiąć:)

P.bardzooo:)
liczę na naj:)
2 5 2