Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:54:36+01:00
Napoleon Bonaparte obroniał Polskę w czasie wojny. Jego nazwisko pojawia się w hymnie Polski (...) Dał nam przykład bonaparte, jak zwyciężać mamy
2010-03-16T15:05:08+01:00
Bonaparte swego czasu był największym władcą, to wtedy Francja była potężna.
Obronił polskę...lecz też wysyłał ich na inne wojny. Co prawda poległ w Rosji ale to nie zmienia faktu, że pomógł dla Polski kiedy my potrzebowaliśmy pomocy mimo, że gdy my potrzebowaliśmy to nikt nam nie pomógł, a my zawsze(nie chce mi się wymieniać komu). Jego nazwisko jest też w naszym hymnie jak napisał ktoś wyżej.