Odpowiedzi

2010-03-16T14:52:15+01:00
W lewym górnym rogu : nazwisko i imię rodzica,opiekuna (pod spodem) adres (znowu pod spodem) telefon dada w prawym górnym rogu naprzeciwko tamtych informacji na środku Dyrektor (pod tym) Gimnazjum w ..... Proszę o przyjęcie mojego syna/mojej córki* ............ (imiona i nazwisko) urodzonej/urodzonego* ......(pesel,miejsce urodzenia) Do klasy .. Gimnazjum w ... Wybieram jako podstawowy (3godz. w tygodniu) j.angielski/j.rosyjski * podpis pod tym * -->niepotrzebne kreślić
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:58:05+01:00
PODANIE DO GIMNAZJUM
piątek 18 Marca 2010 roku
Ja nazywam się(wpisz swoje imię) mieszkam w (napisz tam gdzie mieszkasz) mój numer domu to (wpisz swój numer domu).
Ja chciałbym dostać się do gimnazjum mam bardzo wysokie oceny na koniec roku wszystkie 6 tylko jedna 5.
Chciałbym iść do klasy (wpisz do jakiej klasy byś chciał iść).

Proszę o naj albo o gwiazdki(bardziej o gwiazdki)
jak podanie jest złe to zgłoś błędne.
2 3 2